Bestyrelsen/kontortider

Vi henstiller til foreningens medlemmer at al henvendelse til bestyrelsen skal ske i kontortiden eller pr. mail til kontoret@hfrosen1916.dk. Vi oplever ganske mange henvendelser hvor medlemmerne ringer til os morgen, middag, aften, weekend og sågar på arbejde. Det vil vi fremover afvise og bede jer om at bruge kontortiderne eller sende en mail.

Bestyrelsen pr 31.3.2022

  • Formand: Sine Pedersen
  • Næstformand: Henrik Beyer Hansen
  • Kasserer: Casper Rasmussen
  • Sekretær: Peter Fredskilde
  • Bestyrelsesmedlem: Claus Høyer
  • 1ste suppleant: Jeanette Falster
  • 2nden suppleant: Alberto Cordova-Tvarnø
  • 3die suppleant: Storm Mortensen

2022 Kontortider: 17.00-17.30 (onsdage)

4. maj – 11. maj – 18. maj – 25. maj – 1. juni – 6. juli – 3. august – 7. september

Hits: 1555